Biztonsági incidensek bejelentése

A Déli ASzC Informatikai szabályzata (Hatályos 2020. július 1.) minden, a rendszert használó alkalmazott, tanuló, vagy a rendszerkhez bármely más módon hozzáférést kapott személy köteles a tudomására jutott biztonsági incidenst bejelenteni.

Ilyen lehet például:

  • papírra írt, elvesztett jelszó
  • kompromittálódott jelszó
  • olyan személyes fiók, (facebook, twitter, instagramm, stb..) mely az intézmény belső hálózatán is használva volt, de kompromittálódott, feltörték
  • ellopott, elhagyott, megsérült informatikai eszköz
  • E-krétában gyanús tevékenység, stb.

A bejelentésre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:

Halász Mihály, rendszergazda: H-P 7-17 óra között, vagy sürgős esetben telefonon (36703446009), egyéb esetben a https?//helpdesk.rendszermester.hu rendszer felületén.

Cikk részletei

cikkazonosító:
5
Kategória:
Hozzáadás dátuma:
2024-08-07 11:32:14
Nézetek:
2
Értékelés (Szavazatok):
(0)