Biztonsági incidensek bejelentése
A Déli ASzC Informatikai szabályzata (Hatályos 2020. július 1.) minden, a rendszert használó alkalmazott, tanuló, vagy a rendszerkhez bármely más módon hozzáférést kapott személy köteles a tudomására jutott biztonsági incidenst bejelenteni.
Ilyen lehet például:
- papírra írt, elvesztett jelszó
- kompromittálódott jelszó
- olyan személyes fiók, (facebook, twitter, instagramm, stb..) mely az intézmény belső hálózatán is használva volt, de kompromittálódott, feltörték
- ellopott, elhagyott, megsérült informatikai eszköz
- E-krétában gyanús tevékenység, stb.
A bejelentésre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre:
Halász Mihály, rendszergazda: H-P 7-17 óra között, vagy sürgős esetben telefonon (36703446009), egyéb esetben a https?//helpdesk.rendszermester.hu rendszer felületén.